Гарантія

Загальна інформація про гарантії

На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991г. № 1023-ХII. Повний текст закону можна скачати у форматі doc.

Вся продукція, пропонована нашим Інтернет-магазином, має офіційну гарантію від виробника і підлягає обслуговуванню в авторизованих сервісних центрах виробника. Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється у присутності споживача за місцем продажу або вдома (у разі доставки). Комплектність виробу вказана в описі вироби та / або керівництві з його експлуатації.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування, ремонт і заміну частин у зв'язку з їх моральним зносом.

При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності кур'єра. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, при можливості не розкриваючи упаковки, повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково його замінимо.

Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» перед початком експлуатації покупець зобов'язаний уважно ознайомитися з інструкцією та правилами експлуатації купленого виробу.

Всі претензії по придбаних товарах направляйте на office@ceramus.com.ua або звертайтеся за тел.(050) 87-50-007

Гарантія та терміни придатності

Керамічна плитка, керамограніт, мозаїка: гарантія - згідно умов заводу-виробника; термін експлуатації (придатності) - не обмежений.

Повернення (обмін) якісного товару

Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернений в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо дотримані наступні умови:

  • товар, не був у використанні і не має механічних пошкоджень, слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
  • товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки та інші приналежності товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю) збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює - обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені, заводському браку, або неможливості гарантійного ремонту.

Повернення товару в повному обсязі (зазначеному в розрахунковому документі) можливий на протязі 14 днів не рахуючи дня покупки.

Для повернення товару покупець повинен написати заяву на повернення товару.

У заяві викласти причину повернення товару та вказати бажання замінити товар або повернути гроші. Крім того в заяві обов'язково необхідно вказати наступну інформацію: дані документа, удостоверяещего особу покупця, який повертає товар (серія та номер паспорта, дата і місце видачі); дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, модель, артикул, дата продажу, вартість товару за станом на момент продажу,); суму сплачених за товар коштів.

Обмін або повернення товару проводиться за адресою м.Львів вул.Промислова 50/52 з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00.

Повернення грошей можливе протягом 7 днів з дня подачі заяви за умови наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця.